Sunday 27 December 2009

Siapa saya..?

Assalamualaikum w.b.t.

Salam ukhuwah fillah abadan abada...

Seperti yang tertera, saya adalah ammy_ash, tuan punya blog ini. Tidak banyak yang boleh saya ceritakan tentang diri saya, kerana inilah saya. Tidak punya apa-apa untuk diceritakan kepada sahabat sekalian. InsyaAllah disinilah saya akan menulis hasil2 tulisan saya, pendapat dan sedikit sebanyak ilmu saya untuk dikongsikan bersama sahabat sekalian. Saya yakin ramai di kalangan pembaca-pembaca sekalian jauh lebih hebat dari saya dari segi ilmu mahupun dari segi gerak kerja. Maka bimbinglah diri ini yang lemah agar jadi hebat macam kalian juga. InsyaAllah moga blog ini mampu membantu dakwah saya dan juga anda.
Sekian, semoga Allah sentiasa bersama kita...
Wallahu alam

No comments:

Post a Comment